Konkurso dalyviai pristatė savo kurtas reklamas, kurias įvertino ne tik žiūrovai, bet ir kompetentinga komisija. Mokiniai demonstravo ne tik puikų kalbos mokėjimą, bet ir išradingumą, humoro jausmą bei gebėjimą perteikti idėjas patraukliai ir įtaigiai. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas penkioms komandoms, kurios pelnė apdovanojimus nominacijose: už geriausią prancūzų kalbos tarimą, už taikliausią šūkį, už įtaigiausią reklamą, už kūrybiškiausią idėją ir už juokingiausią reklamą. Šie įvertinimai paskatino mokinius pastebėti įvairius reklamos kūrimo aspektus. Labai džiaugiamės Vidzgirio mokyklos mokinių laimėjimais! Vakaris Luckus (7b) pelnė įtaigingiausios reklamos nominaciją, o Ivano Titov ir Olgos Dyachenko sukurta reklama užėmė II-ąją vietą!!!
Renginį papildė ir svečio – žiniasklaidos profesionalo Tomo Balžeko, portalo 15min.lt generalinio direktoriaus ir komisijos nario – pristatymas. Jis supažindino dalyvius su ryškiausiomis Kanų reklamos festivalio akimirkomis ir įkvėpė jaunuosius kūrėjus. Vertinimo komisijoje taip pat dirbo: Eugenijus Guntulionis – teatro režisierius ir aktorius, nusifilmavęs TV reklamose, Olga Paleckienė, Prancūzų instituto kalbos ir švietimo programos vadovė, bei Coralie Krener, kalbinio bendradarbiavimo atašė iš Prancūzų instituto.
Antroje dienos pusėje mokinių laukė dar vienas išbandymas – „Défi pub“ iššūkis, kurio metu jie buvo suskirstyti į mišrias komandas. Ši veikla tapo ne tik kūrybine dirbtuve, bet ir puikia galimybe bendrauti prancūziškai, pasijuokti, improvizuoti ir kartu pasiekti rezultatą – sukurti visiškai naujas reklamas. Nuoširdžiai dėkojame visiems, prisidėjusiems prie šio išskirtinio renginio – mokiniams, mokytojams, komisijos nariams ir svečiams. „Reklamos blyksnis“ dar kartą įrodė, kad kalba, kūrybiškumas ir bendrystė – stipriausias derinys!











Parašykite komentarą